آموزش آنلاین زبان انگلیسی در خانه با پیژامه!
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

این روزها تب و تاب شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا بالا گرفته و مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران ترجیح میدهند تا جای ممکن از امکانات مجازی برای انجام کارهای خود استفاده کنند. آموزش و یادگیری نیز از این امر مستثنی نبوده و آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری رونق گرفته‌است. البته چندان هم بد نیست. با پیژامه بر کاناپه راحت خود تکیه زنید و همزمان در کلاس حاضر باشید! چه چیزی بهتر از این. اما در این میان، سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آموزش آنلاین زبان انگلیسی چیست و چه مزایایی دارد؟ اساساً چرا آموزش آموزش آنلاین زبان انگلیسی ؟ از چه نرم افزارهایی برای آموزش آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنیم؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوالات را پیدا کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

آموزش آموزش آنلاین زبان انگلیسی چیست؟

با ظهور تکنولوژی‌های جدید، روش‌ها و سناریوهای تازه‌ای برای آموزش در قالب آموزش مجازی یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی به وجود آمد. طبق تعریف، آموزش آنلاین زبان انگلیسی روشی آموزشی است که مدرس در یک محیط مجازی اقدام به تدریس مهارت خاصی به افراد یادگیرنده می‌کند. بنابراین، مدرسین و دانشجویان برای برقراری ارتباط چهره به چهره می بایست از نرم افزارهایی در این زمینه استفاده کنند تا بتوانند در بستر فضای مجازی قرار گیرند. در ادامه به معرفی چند نرم افزار کاربردی و قدرتمند در این زمینه می‌پردازیم.  

چرا آموزش آنلاین زبان انگلیسی؟                                 
این روزها باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه در کشور، بسیاری از کسب و کارها و مراکز آموزشی تعطیل هستند، اما آیا باید از فعالیت دست کشید! به طور حتم، فضای مجازی می‌تواند بهترین انتخاب برای این روزهای کرونایی ما باشد. پس یادگیری خود را متوقف نکنید و از بستر موجود برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنید.در همین راستا بهتر است برای تکمیل پاسخ به این سوال، نگاهی به نقاط مثبت این آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیندازیم.


آموزش آنلاین زبان انگلیسی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مزیت‌های اصلی آموزش آنلاین زبان انگلیسی در دسترس بودن آن است. برای شرکت در این کلاس‌ها کافیست تنها به یک رایانه، تبلت و یا حتی تلفن هوشمند خود متصل شوید. بنابراین، اصلاً مهم نیست در کجای این کره خاکی زندگی می‌کنید. تنها کافیست اراده کنید! در این صورت می توانید در حالیکه پیژامه‌ای راحت به پا دارید، در دوره‌ای در آن سر کره زمین حضور داشته باشید.دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بستری در جهت تحقق عدالت آموزشی است. افراد بسیاری هستند که به دلیل جبر جغرافیایی امکان حضور در کلاس‌ها و دوره‌های موردعلاقه خود را ندارند؛ اما خوشبختانه با وجود فضای مجازی افراد می‌توانند فارغ از منطقه جغرافیایی خود از محضر برترین اساتید در حوزه موردعلاقه‌شان بهره‌مند شوند.اگر کمی دودوتا چهارتا کنید، به راحتی خواهید فهمید که هزینه‌های مربوط به راه اندازی و مدیریت یک کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی مقرون به صرفه‌تر از کلاس‌های حضوری است. به این ترتیب، شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر می‌توانید همان مطلب را یاد بگیرید. بعلاوه شما با این روش، نیازی ندارید تا هزینه‌ای بابت رفت و امد خود نیز پرداخت کنید.بررسی‌ها نشان می‌دهد مطالب آموزشی که از طریق کلاس‌های مجازی یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی ارائه می شود، موثر هستند. در واقع ارائه دروس به این روش، این امکان را به دانشجو می‌دهد تا کنترل بیشتری نسبت به محتوای ارائه‌شده داشته باشد. به عبارتی، با دسترسی بیشتر می‌تواند به طور کامل کنترل یادگیری خود را به دست گیرد و میزان موفقیت خود را افزایش دهد. یکی از مشخصه‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی موجز و مختصر بودن آن است. ماژول‌های کوتاه آموزش آنلاین زبان انگلیسی این فرصت را به مخاطب می دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به لُب مطلب برسد. بنابراین، آموزش آنلاین زبان انگلیسی به دلیل داشتن ماژول‌های کوتاه می‌تواند در صورت لزوم بارها و بارها تکرار شده و  یک تجربه یادگیری موثر ایجاد کند.

از کدام نرم افزارها برای شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

 ZOOM:این نرم افزار یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای برگزاری آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، وبینار و جلسات آنلاین است.از جمله مزیت‌های این نرم افزار این است که با تمامی سیستم عامل‌ها سازگار است و شما مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برای ساعت‌های طولانی کارگاه یا وبینار آنلاین یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی خود را با کیفیت صدا و تصویر بالا ادامه دهید، بدون اینکه نگران افت کیفیت باشید.نکته جالب در مورد نرم افزار زوم این است که هر فردی که لینک جلسه آنلاین شما را داشته باشد، ابتدا باید در اتاق انتظار منتظر بماند تا شما به عنوان مدیر، حضور او را برای ورود به جلسه تایید کنید. بنابراین، هر کسی نمی‌تواند با داشتن لینک جلسه یا کلاس، به آن وارد شود.چنانچه در حین جلسه یا کلاس، سوالی برای افراد حاضر پیش آید، این امکان وجود دارد که مانند فضای واقعی دست بلند کرده و در صحبت مشارکت داشته باشند.در آخر، می‌توانید جلسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی را ذخیره و برای دوستان خود به اشتراک گذارید و یا حتی آن را برای خود آرشیو کنید.لازم به ذکر است استفاده از این نرم‌افزار برای یک جلسه ۴۰ دقیقه‌ای با حضور ۱۰۰ نفر رایگان است. اما اگر می‌خواهید از قابلیت‌های بیشتری در این نرم‌افزار استفاده کنید، باید هزینه آن را نیز بپردازید.Adobe Connect:یک نرم‌افزار کنفرانسی تحت وب است که امکان تشکیل جلسات را به صورت آنلاین برای افراد فراهم می‌کند. این نرم‌افزار علاوه بر امکان اشتراک اطلاعات بر روی دسکتاپ، بر روی نسخه اندروید و ios نیز قابل اجراست. نرم افزار big blue button یک نرم افزار متن باز است که به مخاطب این امکان را می‌دهد تا محتوای موردنظر خود را در قالب کلاس یا جلسه مجازی به متقاضیان ارائه دهد. با استفاده از این نرم افزار، هر آنچه در یک وبینار نیاز دارید، فراهم است.اگر بخواهیم از قابلیت‌های نرم افزار big blue button بگوییم می‌توانیم به مواردی از قبیل امکان اشتراک و ارائه انواع فایل، اشتراک صدا و تصویر، ضبط جلسات، استفاده از تخته برای نوشتن مطالب، امکان بحث و تبادل نظر، امکان نظرسنجی و ... اشاره کنیم.اپلیکیشن اسکایپ یکی از نرم افزارهای محبوب و کاربردی در بین کاربران است که به دلیل امکاناتی نظیر تماس صوتی و تصویری رایگان با کیفیتی بالا مورد توجه قرار گرفته است. اما شرکت مایکروسافت به همین جا بسنده نکرده و امکان چت گروهی تا سقف ۵۰ نفر را برای کاربران خود فراهم کرده تا افراد بتوانند در قالب جلسات چندنفره از طریق ارتباط تصویری با یکدیگر تعامل کنند. اسکایپ یکی از بهترین روش ها برای یادگیری و آموزش آنلاین زبان انگلیسی در خانه است.با توجه به اینکه این نرم افزار در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های برگزاری وبینار، در سطح عمومی‌تری قرار دارد، بدیهی است قابلیت‌های کمتری نسبت به آنها دارد. البته لازم به ذکر است این شرکت در نرم افزاری تحت عنوان Skype for Business  قابلیت‌های بیشتری جهت کنفرانس آنلاین ارائه داده است. اما با توجه به اینکه این نرم افزار یک برنامه درون سازمانی و درون شبکه ای است، چندان مناسب بحث ما نیست.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+آموزش آنلاین+آموزش آنلاین زبان+زبان انگلیسی+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: